Monday, September 27, 2010

Rozita Mimpi Datuk Sosilawati

Sebelum ini, saya pernah buat entri Purdah Rozita Ibrahim.

Hari ini, Puan Rozita Ibrahim, pengasas produk kecantikan Sendayu Tinggi muncul pulak di khalayak umum dan dalam akhbar dengan berpurdah dan memberi komennya mengenai Datuk Sosilawati Lawiya yang dilaporkan telah dibunuh kejam bersama 3 lelaki iaitu pemandu peribadi, peguam dan pegawai banknya. 

Rozita pernah anggap berita kehilangan Sosilawati gimik terbaru oleh Datuk Sosilawati Lawiya. Malahan, Rozita ada bermimpi sebanyak 2 kali yang Datuk Sosilawati datang mengadu pasal pinggangnya yang sakit. Bila ditanya kenapa, dia terus menghilangkan diri.  

Selain tu, Rozita juga berpendapat Sosilawati sebagai seorang yang sangat pemurah, baik hati dan suka berkawan.

Tentang kes pembunuhan Datuk Sosilawati, kita tunggu dan lihat perkembangan baru nanti. Sekarang ini pihak polis sedang berusaha untuk mencari barang-barang bukti dan sebarang petunjukberkaitan dengan kehilangan jutawan dari India dan kontraktor yang berasal dari Kedah. Semoga terus penyiasatan terus berjalan lancar tanpa gangguan.

Mengenai Puan Rozita, tahniah di atas perubahan ke arah kebaikan. Kagum dengan semangat wanita-wanita ini berusaha keras untuk memajukan keluarga dan membesarkan anak-anak walaupun pernah hidup dalam kesusahan dan kesedihan.

1 comment:

Sharinginfoz said...

semoga penyiasatan berjalan lancar