Monday, August 30, 2010

Purdah Rozita Ibrahim

Masih ingat tak pada Puan Rozita Ibrahim?

Ala..pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggi tu..Yang iklan ada nenek kebayan tu.

Sekarang ni Puan Rozita Ibrahim ni dah berpurdah. Alhamdulillah. Tapi ada orang bercakap-cakap (owhh..kita tak boleh nak tutup mulut orang..) kata yang dia memakai purdah semata-mata sebab nak tutup kecacatan kat muka dia..

Tapi sebenarnya tak delah. Muka dia masih cantik macam dulu, cuma dia dah dapat hidayah Allah untuk berpurdah. Baru je ada cerita pasal dia dalam Utusan Malaysia tanpa purdah. Sekurang-kurangnya dia mampu mengubah diri menjadi lebih baik.

Dan sekarang juga dah menyerahkan urusan perniagaan kepada anak perempuannya. Kalau tak silap yang sulung.

Puan Rozita Ibrahim berpurdah..

* kualiti gambar kurang memuaskan sebab tangkap dari majalah*

dari Majalah Keluarga Harmoni

7 comments:

Pah Zarihan said...

nanti purdah ni mungkin jd trend...waheeda pun dah pakai purdah kann

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

ooo...betul la dia dah berpurdah ye? cantik la pulak purdah dia tu. kalau akak nak pakai purdah gitu, gaimana yer...heheh...

Anonymous said...

hrmmm

mungkin kah akibat penggunaan botox sesuatu telah berlaku pada wajah nya?

wallahualam...

sha my heart said...

bagusla kalau niat baik. Smga Allah permudahkan. Amin

Anonymous said...

pakai purdah kene handsock ingat tu

Anonymous said...

pakai handsock ler
kurangkan mekap kat mata
orang pakai purdah suruh elak jadi tumpuan ni dah memang niat menunjuk ni

Raden Canderakirana said...

Purdah la sgt..mcm2 cinta ilahi la dapat petunjukla alih2 dah bukak balik... pelik di sebalik purdahnya... Tp mmgla x dosa pun bukak purdah cumenye ckp x serupa bikin la jadinyer.. Mekap pun dah x kena cara dgn pemakaian purdah. Islam x ajar mcm tu. mekap pun haram dipertontonkan.