Monday, August 30, 2010

Ikan Bakar Malim

Semalam berbuka di luar..jadi babai jelah sup ayam ngan bubur kacang yang dah siap masak dari petang. Rajin kan..hihi..

Semalam makan kat Restoran Ikan Bakar Malim, MITC Ayer Keroh Melaka.

Lokasi : dekat dengan MITC dan Restoran Naiman.

ikan siakap bakar plus nasik ngan lauk-lauk pilihan hati..
budak puasa yang yok tengah hari bukak periuk, tengah berselera babah suapkan makan time mama tgh lapooo..mujur mama tak zass je nasik Ahmad..hehe 

ikan siakap bakar..memang best la sambal dia ni..taktaula apa resepinya..sungguh masyukk, minum pulak dengan air tembikai (tidak kelihatan di dalam gambar ye..nyorok malu2 sket) 

orang memang penuh satu kedai ni..kena book dulu..

ramai kan kat belakang tu?


ermmm..harini nak makan apa pulak ye??

4 comments:

Sharinginfoz said...

ikan bakar memang sedap

Lady of Leisure said...

ikan terubuk ke tu sedapnya..

anisalya said...

sedapnya tengok si kecik makan...
pai bakar pun sedap...
nyumnyumnyum...

ayu said...

alahai..sedapnya ikan bakar tu..huhu