Monday, July 04, 2016

Selamat Hari Raya semua..


Selamat hari raya untuk semua...Tahun ni kami serba sederhana..Dah hari Isnin ni baju raya anak2 masih belum yang ada...ngeeee...biasalah..maknya last minuter orang kata...ngeee...

Selamat hari raya,...maaf zahir batin..mohon maaf kalau ada terkasar bahasa di alam maya ni...moga semua nya bergembira di hari raya...

 : )

22 comments:

Qhaifa Nur said...

Selamat hari raya
Maaf zahir batin

Zakie Purvit said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kakak juga. Baju anak-anak pergi masuk mall cari ajelah mana suka macam-macam ada:)

Zakie Purvit said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kakak juga. Baju anak-anak pergi masuk mall cari ajelah mana suka macam-macam ada:)

Aty_Fared said...

Selamat hari raya jugak sis.. :) sama2 kite bermaafan...

Kakzakie Purvit said...

Mana gambar raya anak-anak ni?
Teringin juga tengok anak dara yg makin pandai bergaya:)

aizamia3 said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Kak Amirah dan keluarga.
Walau sederhana tapi kemeriahannya tetap di rasa kan.. ;)

Kakzakie Purvit said...

Adik manja kakak... mana gambar raya anak-anak?
Alahai dah banyak kali kakak beraya di sini anak-anak semua menyorok dalam bilik uminya tak keluar-keluarkan lagi hihi...

LYAfrina said...

salam aidilfitri amirah n family

maaf zahir n batin

wahida said...

selamat hari raya my dear...
sayang ko ketat2...

Qaseh Vee said...

Selamat hari raya . rasanya hari ini dah hari terakhir baru dapat terjah sini ...

Qaseh Vee said...

Selamat hari raya . rasanya hari ini dah hari terakhir baru dapat terjah sini ...

LYAfrina said...

aucakkkkkkkk

LYAfrina said...

aucakkkkkkkkkkkk ;-)

LYAfrina said...

Cakkkkk aaaaaaaaaa...
Selamat hari raye.. hehe

LYAfrina said...

aucakkkkkk

Adam said...

Selamat hari raya. Maaf zahir batin

Adam said...

Selamat hari raya. Maaf zahir batin

Kakzakie Purvit said...

Salam ramadhan 1438H buat Amie dan keluarga..

mahmoud elsayed said...


خدمات شركة ركن الامثل بالمنطقة الشرقيه 0502644550 وتقديم كافة الخدمات المنزلية

شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة تنظيف بالدمام

mahmoud elsayed said...


شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجاري بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالاحساء




mahmoud elsayed said...


شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

Cho Zila said...

selamat hari raya... rindu cerita awak tau...