Monday, July 04, 2016

Selamat Hari Raya semua..


Selamat hari raya untuk semua...Tahun ni kami serba sederhana..Dah hari Isnin ni baju raya anak2 masih belum yang ada...ngeeee...biasalah..maknya last minuter orang kata...ngeee...

Selamat hari raya,...maaf zahir batin..mohon maaf kalau ada terkasar bahasa di alam maya ni...moga semua nya bergembira di hari raya...

 : )

14 comments:

Qhaifa Nur said...

Selamat hari raya
Maaf zahir batin

Zakie Purvit said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kakak juga. Baju anak-anak pergi masuk mall cari ajelah mana suka macam-macam ada:)

Zakie Purvit said...

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kakak juga. Baju anak-anak pergi masuk mall cari ajelah mana suka macam-macam ada:)

Aty_Fared said...

Selamat hari raya jugak sis.. :) sama2 kite bermaafan...

Kakzakie Purvit said...

Mana gambar raya anak-anak ni?
Teringin juga tengok anak dara yg makin pandai bergaya:)

aizamia3 said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Kak Amirah dan keluarga.
Walau sederhana tapi kemeriahannya tetap di rasa kan.. ;)

Kakzakie Purvit said...

Adik manja kakak... mana gambar raya anak-anak?
Alahai dah banyak kali kakak beraya di sini anak-anak semua menyorok dalam bilik uminya tak keluar-keluarkan lagi hihi...

LYAfrina said...

salam aidilfitri amirah n family

maaf zahir n batin

wahida said...

selamat hari raya my dear...
sayang ko ketat2...

Qaseh Vee said...

Selamat hari raya . rasanya hari ini dah hari terakhir baru dapat terjah sini ...

Qaseh Vee said...

Selamat hari raya . rasanya hari ini dah hari terakhir baru dapat terjah sini ...

LYAfrina said...

aucakkkkkkkk

LYAfrina said...

aucakkkkkkkkkkkk ;-)

LYAfrina said...

Cakkkkk aaaaaaaaaa...
Selamat hari raye.. hehe