Wednesday, March 19, 2014

Errrr...bila la agaknya nak penuh?



 










Ini tabung Legoland Ahmad.
Hari-hari isi.
Hari-hari kira..
Cukup bulan harap boleh pergi...
Kikiki...

9 comments:

D.Shahril Hakime said...

Insyallah nanti cukop....lagi satu kecik2 dah ajo anak2 menabung dan berusaha utk dptkan sesuatu.....bagoih

Fiza Rahman said...

In shaa allah. Mama ahmad pon kena lah top up sket bagi penuh...hehehe...

Nak buat mcm ni gak lah. Kimi sibuk nak gi legoland. Good idea lah babe. At least bersemangat sket dia nak menabung kan...hehe...

Cho Zila said...

ooo dah boleh pergiler ni.. minggu depan cuti sekolahkan... anak2 akak pun gituler mintak diaorang masuk tabung padahal nanti duit tu terus utk diaorang kita yang bayar... tapi tak bagi tau.. nanti dia tak berusahakan...

Tihara said...

Wahh tabung legoland..
Mesti anak2 tak sabar nak pergi nih :)

Nanie said...

semangatnya die nak gi legoland... Moga tabung Ahmad cepatlah penuh ye...

Kakzakie said...

Gigih tu yg auntie suka abang Ahmad ni. Insya-Allah mesti cukup punya hujung bulan ini..

Cik CT said...

Hari2 isi bape rm tu Ahmad?

Eliss Mie said...

Kena buat tabung jgk ni..nk gi cameron ja pub..nk hint2...kekeke

aizamia3 said...

lama-lama nanti penuhlah tabung tu.. ;)