Wednesday, September 11, 2013

Happy birthday to me!!

Semalam 10 September 2013 kan?.
Hari lahir saya.
Kawan-kawan, tolong doakan yang baik-baik untuk saya.
Supaya baki umur saya (yang hanya Dia yang tahu berapa lama lagi) sentiasa diberkati dan dirahmati.
Dan untuk umur saya yang telah lepas, moga semua kekhilafan dan dosa serta silap saya terampun.
Moga diberi peluang oleh Allah nak tengok anak-anak membesar sihat dan berjaya.
Dapat kekuatan mendidik anak-anak jadi insan berjaya dunia dan akhirat.
Murah dan dilimpahi rezeki supaya saya mampu tolong insan lain.
Diberikan kesihatan tubuh badan dan dijauhkan daripada penyakit-penyakit -nauzubillahiminzalik.
Sesungguhnya pada usia ini, saya amat bersyukur pada Allah, diberikan peluang dan nikmat sebegini walaupun hidup sederhana. Alhamdulillah..


 Photo: Jenjalan lagi sekali

24 comments:

Fiza Rahman said...

Happy born day Amirah. Semoga diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki, diberkati kehidupan dunia dan akhirat dan smoga kekal bahagia hingga hujung nyawa.

Yang ke berapa ni ☺☺

Tihara said...

alhamdulillah, happy birthday ye mira :)

Qhaifa Nur said...

hepi besday Amirah...
moga dipanjang umur serta dimurahkan rezeki selalu...

pena rozie said...

Selamat ulang tahun. Semoga panjan umur serta dimurahkan rezeki. Amin.....

lizz said...

happy birthday Amirah moga dipanjang umur murah rezeki dan sentiasa dibawah lindungannye..

Cho Zila said...

Happy birthday.. alamak lewatler wish.. akak doakan moga berbahagia hingga akhir nanti..

aTieYusof Family said...

Happy birthday Mira..moga apa yg dihajati akan tercapai..amin! :)

ieda immi said...

eppy bday dik !
semoga dipanjangkan umur dan dirahmati allah hendaknye

Kakzakie said...

Alahai kakak terlewat pulak Amie..
Happy belated birthday ye. Moga terus dirahmati Allah dan berbahagia di dunia dan akhirat..

Sharinginfoz said...

hepi birthday, hepi selalu ya

eira eixora said...

happy belated birthday. ceria2 selalu =)

izzah said...

singgah di hari isnin...dh terleat tp nk wish jgk...

Happy belated birthday.....moga sentiasa ceria n diberi kebahgiaan n keberkatan dalam hidup...aminn...

Rosmadi Shakri said...

Happy Birthday

Rosmadi Shakri said...
This comment has been removed by the author.
LYAfrina said...

happ birthday dear..
moga terus diberikan kesihatan tubuh badan baik demi keluarga & amal ibadah.. insyallah

LadyBird said...

hepi birth day :D

GREENJADE said...

happy belated betday sis..

moga terus diluaskan pintu rezeki, bahagia & sukses selalu ya.

aTieYusof Family said...

Salam singgah khamis..:)

lydzar DN said...

happy belated birthday ami.. hukhuk lambat sangat dah ni. apepun semoga sentiasa diberkati dan dirahmati allah.. ai doakan yang terbaik untuk yu tau..

http://semuasihatselalu.blogspot.com

Cik CT said...

Kak Ami, happy birthday...sori lewat..hehe...Moga Allah murahkan rezeki akak sekeluarga.

Hanis MY said...

ahkak gojessss ya hampunnn sori lambat wish happy belated birthday! semoga sentiasa berbahagia dan dilindungi oleh-Nya...

wahida said...

hepi belated beday dear...sori lambat wish, aku jarang blogwalking sekarang ni...bz noks...huhu...


semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...

aizamia3 said...

selamat hari lahir.. ;)
moga sentiasa kuat dan sihat dalam menjalani kehidupan seharian.

LiYa HaNiF :: said...

alaaa udah terlambat sangat nie....
pa pe pun happy belated besday ye... :)