Wednesday, July 03, 2013

WW : Bidadari kecilku



Nama : Arissa Rifhana

Umur : Minggu depan 1 tahun 4 bulan

Kebolehan/Superpower : 1. Membuatkan mama bagi segala benda yang dikehendaki dengan hanya menangis atau menjerit

2. Membuatkan mama rindu di tempat kerja

Bakat terpendam : Berguling-guling macam Kajol ketika kehendak tidak dituruti


~ Selamat hari Rabu semua sahabat. Moga sentiasa dimurahkan rezeki yang penuh dengan ketenangan fikiran ~  


30 comments:

Qhaifa Nur said...

sedapnya nama dia...
banyak bakat terpendam Arissa ni rupanya...

ayu said...

comey!!

combi said...

hahaha..comei aje

Norhasniza Khalid said...

cute nya cik adik manis..

faraherda.razalan said...

Hehehehe...berguling2 ya? Berkemahiran si kenit ni. Heheheheh!

Kakzakie said...

Macam inilah adik kakak. Tepek aje gambar anak dara comel ni kan dah lega buat kami semua.

Guling-guling tu cara adik nak uji kesabaran umi dia:)

Aine Ainun said...

Heheh..mcm 2 aksi kannn...
Ank sy 6 bln pn mcm2 ha aksinya

MaMa Rey said...

slmt hari rabu jg amirah..:)

cutenya Arissa ni..

Fiza Rahman said...

Comelnya.

Kebolehan tu sama macam kakak qahirah.

Hanih Borhan said...

Hahaha comelnya dengan gigi dua batang tu! :)

Sharinginfoz said...

Ooo pandai berguling2 ya

ct rahani said...

comel namanya secomel tuannya.. :)

aTieYusof Family said...

alo..lo..lo..comel nya dia..
senyuman yg amat menenangkan:)

lizz said...

Perangsi bidadari memang gitu..hehe...lawa namanyer dah mcm rihanna hehe...geram la nengok dier br tumbuh gigi..dier ader geget tak?

Tihara said...

sweetnya wajah bidadari comel ni :)

Cho Zila said...

makpun cam kajol gak kot guling2... memang bidadari pujaan hatini nanti..

aizamia3 said...

guling depan mak takpe.. jangan guling kat tetengah orang ramai sudah.. ;)

ieda immi said...

ekekek samee ngan akak nieee

aloor comelnyeee dia .. kejap je masa kan ;)

wahida said...

dah besar anak dara ko nok...comel sgt!! siap ada byk bakat terpendam tak tahan tu...hahaha...

Cik Nor said...

cantik nama, comel juga tuan empunya nama

mekchu said...

keh keh keh.. terbayang kajol guling2 turun bukit.. kuat gigit tak?

Salam Ramadhan :)

D_08 said...

comei anak mike yongggg

D_08 said...

comei anak mike yongggg

Hanis MY said...

sgt comel ok! rindu sgt2 kat arissa... bila la boleh jumpa arissa and abam ahmad ni...

aTieYusof Family said...

Salam Ramadhan...:)

Kakzakie said...

Amie... blog ni puasa juga ke? Rindulah:)

pena rozie said...

comelnyer....

aizamia3 said...

psstt: lauk pauk tu memang en. suami ai yang masak.. ai tolong tengok je.. hehehe.. ;)

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah, bidadari anugerah tuhan...

salam ramadhan dari bunda...

Hidayah said...

ala tomei tomei..
;)