Friday, October 05, 2012

2:04 am


2:04 am

Still awake and alert.

Buat kerja ofis. Dedikasi tak? Dedikasi tak?

Stress. huhu 

Dan pagi-pagi ni pulak la datang lapar.

Tetiba pagi-pagi macam ni teringin nak makan....



KETAM TELUR MASIN...

*over!!*

21 comments:

Anamarza Sue said...

Kalah mengidam masa pregnant ni.. hihi

amirah said...

awalnya kak ana komen..huhu

fiza said...

Untung company dpt pekerja mcm nih. Habis tak keja yg ko bawak balik tu?

amirah said...

ilang akal ko kalo abis. mestila tak abis..abih tu byk beno nyambil benda lain..muahahaha...

Anonymous said...

keh keh keh bankrap ARSA mcm nih. Still got plenty of time to send da draft docs to bank walalalalala

ieda said...

huwaaaaaaaaaaaaaa .. memang over tauuu !!! ;))

Tihara said...

tak penah lagi try mrnu ni...terus ngidam same hehe
:)

wahida said...

aku pernah mkn menu ni kat restoran china muslim...perghhhh...tangkap leleh wa ckp lu...sedap nak mampus...

Qhaifa Nur said...

walau kurang makan ketam...
sesekali dtg seru ngapppp juga....
sedapnya......

Kakzakie said...

Jgn-jangan ajik arissa dan abam ahmad nak ada ajik lagi kot... kalau betul bestnya..:)

mamasuri said...

adui sedapnnya..tiba2 sy terbayang me ketam kl..huhuhu

Sharinginfoz said...

ramai dah cakap mengenai ketam masak telur masin, tak pernak pula cuba

Hanis MY said...

Tabik spring la ahkak ku ini

Cikgu Ma said...

bertahun dah x makan ketam...huhu

teringin la

Cho Zila said...

kalau dah pagi2 gitu sejukkan memang teringat nak makan bukan2...

LYAfrina said...

uishh..lewat tdo.. msi byk sgt keje ni kan..hehe

yumm..lya tgk pon terliur

Eliss Mie said...

sedap pulak tengok..selalu makan kat kedai chinese muslim.

Kancilbiru said...

wow....sedapnyaaa..

tak penah makan lagi la ketam telur masin...

ct rahani said...

kalau tido lewat memang perut lain macam jer berdondang sayang.. hehe..

Kazman / Sue said...

ketam ni layan apa pun sodappp... tapi gambar ni boleh buat org terliur kejap laa... huuu3x

Princess Nur said...

oh sedapnyaaaa!! *i follow*