Wednesday, October 10, 2012

WW : Bila takut nak gunting rambut...





Biarkan jela sampai leh buat tocang...aishhh...


20 comments:

Crew Fathi said...

Hahaha.. cam wa dulu2.. ^_^

Anamarza Sue said...

nanti ada yg ingat amie ada dua anak perempuan pulak hihihi

Hanis MY said...

Kiutnya Ahmad posing!

faraherda.razalan said...

Awak, kita ada mslh yg sama. Anak tak nak gunting rmbt. Dilema tau!

Cho Zila said...

nak buat camner dah takutkan.. betoiler tu tocangkan jer...

Tihara said...

oo takut iye... :)

ieda said...

ekekekek kena pujuk lebeyee nie ;)

Kakzakie said...

Tocang pun ada style apa Amie hihi..
Abam Ahmad meh sini auntie tolong nak?

mekchu said...

hahaha.. jangan... nanti ada yang pitammmmm....

ct rahani said...

alahai takut nak gunting rambut ye abam ahmad.. kalau potong rambut makin encem tau.. hehe..

Qhaifa Nur said...

ngapa takut nak gunting rambut sayang....
tgk dah x handsome.....
kena pandai pujuk ni..

Run Away said...

hekhek...cute ar dia...buat muka comel...;d

a.samad jaafar said...

huh ! pengaruh pelakon korea la nih.. huhuhu..

err.. mike sihat ?

Hanis MY said...

kak amirah! happy belated birthday!

wahida said...

huwaaaa....aku tak dpt tgk gambar la...dah kenapa pc ofis aku neh? huhu...

Kazman / Sue said...

haaa3x... tengok gambar entry ni terus teringat anak kami si adam juga... species takut gunting rambut...

Sharinginfoz said...

simpan ajalah nanti bila nak pi sekolah baru gunting

fiza said...

Lorrrr...abam takut gunting rambut ker.

LiYa HaNiF :: said...

alaahhaiii ensom boy takut gunting rambut... hihi

lizz said...

ololo takut guning rambut yer....takper nanti boleh wat rambut pacak pun boleh...