Tuesday, December 27, 2011

Selasa yang senyap..

Mana tak senyapnya..masing-masing sambung cuti lagi hari ni.
Ofis pun senyap je..
Bosannya..rasa macam nak tido je.


Ada juga staff yang kena habiskan cuti untuk tahun ni.
Cuti sampai tahun baru tu..
Bestnya la kalau cuti saya banyak lagi cenggitu.


Rindu kat mak sebab dah lama tak balik kampung rasanya.
Mak pun dah tanya bila nak balik kampung.
Last balik kampung pun masa Raya Haji.
Lepas tu ada je hal hujung minggu sampai tak larat nak travel lagi dah.
Travel dari Melaka ke Kuala Kangsar takdelah lama sangat, tapi kena berhenti-henti la untuk rehat.


Harapnya larat la nak travel balik kampung sampai bersalin nanti..
Bolehlah lagi kalau nak balik kampung tahun depan..

17 comments:

Hanis MY said...

tetiba sy pun rindukan kg halaman, lama ke kak amirah cuti hujung tahun?

p/s: terima kasih atas komen2 positif huhu, sedih rasa bila ada yg komen negatif dan nak banding2 wuwuwu, mmg perasaan ibu mengandung sensitifkah haha... tak stabil gtu...

fiza said...

Aku baru jer balik kg pandan jumpa mak...hehehehe...

Lama gak tu ko tak balik.

Anamarza said...

mak amie dah balik kampung ya, ada peluang boleh je balik InsyaAllah...

eelobor said...

samalh dengan kat opis sini..... sunyi sepi jer

sahromnasrudin said...

melaka kuala kangsar lebih kurang negeri sembilan dgn sungai petani kan.....

pena rozie said...

Ambik la cuti tuk blk kg...

amirah said...

hanis : akak x cuti la...bebudak lain yg cuti..huhu..

memang emosi ibu2 mengandung cepat tersentuh, yg penting buat2 mcm tak ambil pusing je hanis..jgn dengar sgt cakap orang ye..

amirah said...

fiza : syurganya rumah mak ko dekat kan..hari2 pon blh balik..

amirah said...

kak ana : aah...dah lama dah balik kg, tu yg tak larat nak ulang alik mcm dulu..lagipun badan pun dh berat..nak bergerak susah

amirah said...

bro eelobor : yelah, semuanya nak menghabiskan cuti..

amirah said...

bro sahrom : tak sampai sungai petani kut sebab melaka seremban sejam je kan

amirah said...

PR : rasanya tak boleh ambil cuti lagi dah sebab bagi peluang orang lain pulak bercuti..

wahida said...

weh, mak ko dah sihat?

amirah said...

wida : sihat dah tapi kaki jadi pendek sebelah nok sebab tulang tu termasuk dalam tulang punggong..jalan seksa la ...sian nengoknya

Sharinginfoz said...

memang ramai dah bercuti.....

a.samad jaafar said...

jangan lama tinggalkan kampung.. nanti sesat kat Karai tu nanti.. pesat membangun tu.. hihihi..

Syigim said...

xpe amirah, bila teringat2 kat mak tu, doakan je kesihatan mak :)

take care ok..