Thursday, December 15, 2011

Dak Botak..

Dari serabut serabai, akhirnya Abang Long telah berjaya dibotakkan.


Daripada ini...
-
-
-
-



Kepada ini...
-
-
-
-



Dak botak ni bila botak nampak macam dah umur 3-4 tahun.
Dan terperasan pulak sejak menjak botak ni, gemar sangat berlari sana-sini.
Agaknya rambut takde lagi laju lari ke hape?
 Incik Husben yang bawak dak kecik ni pergi kedai rambut.
Tup tup tengok-tengok dah berpenampilan baru kekdahnya.
Tetiba anak dah nampak macam budak besau.
Sob..sob..sob..
Kembalikan anakku yang comel tapi serabai itu..


Tapi kan yang ni botak ka serabai ka tetap hensem..
muhahaha..gedik tak? gedik tak?
 





17 comments:

Daddylicious said...

org kata botak tu macho...:)

Kakzakie said...

Bagus botakkan anak lelaki kalau nak otak yg cerdas...

Anamarza said...

Botak pun tetap hencem...hihihi,

fiza said...

Ahmad nampak macam dah beso bila botak nih ☺☺

lydzar said...

aura keabangan dia lebih terserlah bila botak :D

nnt nk buat satu entry lagi lah pasal sebelum dan selepas mcm ahmad punya ni.

Hanis MY said...

comel apa hehe... eh betul ke apa yg kak zakie cakap tu kak amirah?

amirah said...

daddylicious : kalo rambut pjng macam daddy dulu camne? hehe

amirah said...

kakzakie : iye, saya pun pernah dgr jugak..dah byk kali jugak botakkan ahmad. rasany ini kali ke 4 kut dalam masa 2 thn

amirah said...

kak ana : tapi dulu rasanya lagi comey..huhu

amirah said...

fiza : aah kan nok..mmeng nmpk mcm budak beso..

amirah said...

lydzar : eh, ye ke? dia rasa dia macam baby lagi ada la..huhu

amirah said...

hanis : iye, akak pun pernah dgr..tu sebab kebykn budak hafiz botak rasanya

wahida said...

aku lagi suka tgk si ahmad ni botak...sgt comel tau...


anak2 aku kalau dibotakkan, makin panjang akal tau, makin nakal pun ada..hehe...

Qhaifa Nur said...

dah lain...
suka tak..

ayu said...

hensem la ami..hehe..

a.samad jaafar said...

eh.. ngape letak gambar aku kat last tu hah..??? malu wooo.. tu gambo mase open haus kawan bulan lepas tu hihihi...

kucingorengemok said...

deris kata kan (dia banyak anak sedara), budak kalau dibotakkan memang tiba² jadi ligaaaaaaatt!