Wednesday, August 10, 2011

WW : Alat Bantuan Penting di Bulan Puasa Memandangkan Keadaan Mata Agak Kritikal...





p/s : mengantuk sampai nak terjatuh kerusi..kuang kuang kuang,....

28 comments:

ana apez said...

akak pakai satu bantal je? ana pakai sampai dua biji.. siap ada slimut. hehehehe. melampau kan!!

sahromnasrudin said...

totonya mane?? hehehheee

fiza said...

Bantal jer? Selimut tak der ker? ekekekeke...

man yusoef said...

gebor tak de?? haha

bujal X said...

kalau dikawankan dengan tilam sekali~pehh~~~

wahida said...

betul la weh..aku bulan puasa ni mmg ngantuk giler...bangun pagi kul 4.30 siapkan juadah sahur pas tu terus tak tdo sbb kul 6.30 dah kena hantar anak2...
huhu..sekarang pun tgh ngantuk lagi..

aku lagi best nok, kat opis aku siap ada tilam, bantal selimut bagai...

ko jeles tak nok?

SyedGraphiX said...

hahahaha, angkut la tilam skali kak. XD

GreenJade said...

nk tmbh dr komen2 di atas...

buh plak haruman pop pori...perghhh kompem telajak membuta smpai ke sahur ekekekeke

pena rozie said...

Tu dah kira nak tido lena la pulak.

Anamarza said...

ok gak amie Qailulah supaya segar sikit badan

a.samad jaafar said...

tak cukup tu amirah.. bantal pelok besooo punye kene ade tu.. errr.. siap bawak bantal ke tempat keje ??

L said...

ibadah sunat vs menda haram
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

Bigdaddyz said...

jalan2 nak lelap sampai ke buka ...hehe

amirah said...

ana : hehe..takleh byk2 sgt sebab nnt ada org repot..hehe..satu senang sket nak cover

amirah said...

bro sahrom : toto on the way./..hehe

amirah said...

fiza : hahaha..kalo selimut baik bawak tilam takdela sakit belakng ni hah

amirah said...

man : gebor? ishh..ingat nak main hantu2 ke

amirah said...

bujal : perghh..itu memang kapel terbaek sepanjang zaman tu..

amirah said...

wida : kaann..apesal la asik ngantuk je ntah..padehal hari biasa pun kitorg bangun lebih kurg mcm tu gak..

amirah said...

syed: niat di hati tu memang nak bawak..hehe

amirah said...

greenjade : hehe..tu memang nak kasik tidur sampai esoknyaaa

amirah said...

PR : hehe takdela lena sgt..maklumlah bukan opis sendiri

amirah said...

kak ana : tapi kan rasa mcm kejapnyaaa..tak cukup...

amirah said...

yob mad : mestilah bawak..dah katanya alat bantuan kannn

amirah said...

L : terima kasih berkongsi info.. : P

amirah said...

bigdaddyz : ini bukan smp sahur, ini boleh smp berbuka ni..

Hanis MY said...

comelnya bantal! sy pun ngantk jgk ptg2 huhu...

D_08 said...

inile senjate utame sekaghang ni....bukan senjate nak hempok oghang...tapi nak buat aleh kepale....nak lelap baghang sejam due.....

P/S: awok tak penah jatoh lagi....hehehe