Wednesday, August 24, 2011

Sampai lepas raya...


Kad raya untuk klien-klien. Baru sign kejap tadi.
Ni agak-agaknya sampai lepas raya la ni.
Maklumlah, abang-abang posmen pun dah nak beraya dah.
Mesti keciwa la klien-klien ni nak tampal kad ni kat pintu/dinding. 
hehe..














Hari ini dah 24 Ramadhan.
Sedihnya tinggal berapa hari lagi je kita di bulan Ramadhan.

22 comments:

lydzar said...

haah kan ..ntah apa2 je abg posmen ni nk raya cepat sangat. seminggu bfore raya dh tutup operasi. ape daaaa..

pena rozie said...

tak pe la lepas rayer. Banyak jugak cik abg posmen kite nanti.

man yusoef said...

ada gambar akak tak kat dalam kad raya tu?? hehe

Fitri Senin said...

errr...saya dpt x..??? ngeh ngeh ngeh

velasrizal said...

heheh posmen jamin smpai klo pos sblm 24hb ni je

Anamarza said...

yg penting sampai, biar lmbt pun hihi

Bigdaddyz said...

daripada tiada lansung ...hehe

sahromnasrudin said...

kad raya utk member blogger takde ke?? heheheeee

Lady of Leisure said...

huii banyaknyaa kad rya.. i dah lama tak membeli kad raya.. pakai sms je kekdahnyer hehe

Hanis MY said...

Naper lmbt sgt posto huhu... Sedih juga Ramadan dh nk habis huu

amirah said...

lydzar : aah..dah gerenti mesti sampai pas raya ni..

amirah said...

PR : aah, tp dgrnya dh ramai x antar kad raya dah..

amirah said...

man : haruskah ditanya soklan sentap seperti itu kepada kuuu inii

amirah said...

fit : tak dpt bnyk..yg ni klien kt sekitar2 sini je pun..

amirah said...

velasrizal : tu la pasal...kenala redha je

amirah said...

kak ana : aah...raya kan ke sebulan..huhu

amirah said...

daddy : aah, betul gak tu

amirah said...

bro sahrom : takdekla..sbb yg ni opis nya..kang terkantoi lak ngan bos hehe

amirah said...

lady : alaa ni untuk klien..kalo diri sndiri mmng takde maknanya

amirah said...

hanis : lambat dpt dr printer..huhu..tu sebab lambat posto..

nora rashid said...

nk kad raya jugak...

fiza said...

Banyaknya kad raya, untuk aku tak der ker?☺☺☺