Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri



Selamat hari raya, maaf zahir dan batin kepada semua pembaca blog A to Z of Us..Maaf jika ada terkasar bahasa dan terlebih jenaka.

Berhati-hati semasa memandu atau berada di jalanraya. Semoga kita dijauhkan daripada bencana dan malapetaka.

Semoga Aidilfitri kita kali ini disambut dengan kemeriahan di dalam kesederhanaan.

Selamat hari raya daripada saya dan keluarga.

17 comments:

lydzar said...

merahnya mak ngah!! eh maksu kan? :)
selamat hari raya maaf zahir batin juga..

Anamarza said...

Selamat hari raya tuk amie jugak, maaf klau ada terlebih bergurau

fiza said...

Selamat hari raya aidilfitri ☺☺

Hanis MY said...

akakkkk wow wiiiii i very like the picture terpancar kebahagiaan! selamat hari raya untuk akak sekeluarga maaf zahir batin, jgn lupa story mory i loikee story mory...take care kak!

ainnoraini said...

selamat hari raya...
mmg ceria berbaju merah macam tu kan..

eelobor said...

saya juga ingin mengambil kesempatan di sini ingin mengucapkan selamat menyambut lebaran dan ampun dan maaf jika sekiranya ada komen saya sebelum ini yang boleh mengguriskan hati awak

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

bujal X said...

selamat hari raya kak~~

velasrizal said...

selamat hari raya gak utk amirah sefamily... raya kali ini tema merah ye

Syigim said...

salam syawal dear, cantiknya kaler merah semua ye. this yr kak hampir2 nk kaler merah, tp last yr dah maroon so this yr kaler yg lembut sikit :)

Fitri Senin said...

Mira selamat hr raya. Fit ada kt sg siput esk dan ahad bfr blk tapah. Feel free to sms kay

Sharinginfoz said...

selamat hari raya

Dr. Ben said...

eid mubarak!

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Mak ai, meghahnye `mak ngah`! Patut le kelemayor mase terkedip2 nak bukak blog ni. Selamat hari raya, maaf zahir batin.

wahida said...

nok, aku rindu sama kamooo...cuti lagi kah?

sahromnasrudin said...

salam aidilfitri..

masih bercutikah???

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html