Wednesday, June 29, 2011

WW # 1 : Cerita Depan Ofis Episod 2 : "Boleh tak tolong siapkan cepat sikit, pekerja berdedikasi tak boleh nak kosentret.."










21 comments:

lydzar said...

mmg sgt menganggu la kalau ada renovation work dekat2 dgn opis..gegar sane, bunyi drill bising sini ..adoiiii laaa

Anamarza said...

huh sabar je la ngn kebisingan itu...ahmad camna okey dah?

fiza said...

Dah biasa. keja kat site office...mcm² bunyi ada. klo time piling, hakik ko....segala yg ada atas meja suma bergegar.

Sabar je lah noks ☺☺

Hanis MY said...

wahh vasss gitu opis baru akak...cantiknyaaa

Sharinginfoz said...

tension betul kalau macam ni kan

Bionic women said...

hhahha..dapat bayangkan..ketung ketang, krengkreng..macam2 bunyi semua ada..haha

cik kodok said...

Bingitnya... Sini pun dgr kekeke.

Pelik la sbbbb blog mira xblh buka kat opis.. Sbb kalu bila jgk.. Mesti window tu auto closed... Hairan!

ayu said...

sama la ami?? kat ofis ayu pun tgh buat jalan skrg ni..bising!!

amirah said...

lydzar : aah, tambah2 lagik kalo sakit gigi..nk je pegi pelempang semua org..heh

amirah said...

kak ana : mmng sabarrr jela..ahmad nampak mcm biasa. dah boleh guna tgn kanan mcam biasa, dr kategorikan patah jugak la kak..tp amie ingt nak folo up dgn specialist la..takut benda lain plak

amirah said...

fiza : tu le pasal..ni asal ni ketang sket, opocot! ketung sket, opocot! penat weh asik nak melatah je..hehe

amirah said...

hanis : yg mana? yg mana opis akak? ish ish..tu bukan opis akak la yang oi,..tu bangunan dpn opis akak je..kalo opis akak gitu punya besar, akak dh riak dah..hahaha

amirah said...

bro nik : mujur ada yg memahami..heh

amirah said...

eily : iyela, sgt ler bising..kuat sgt bunyinya..

amirah said...

cik kodok ada telinga bionik ek..hik hik hik..ermm, tk pasti la cik kodok..mungkin takbleh tgk dgn mozilla/i.e ke?sy bab2 ni mmng failed..huhu

sahromnasrudin said...

sape la pekerja yg berdedikasi tue kan heheheheee

eelobor said...

huhuhu...sumbat kapas kat telinga

en_me said...

mencakar langit tewww.. ehehe

wahida said...

nok, gift dah sampai? kalau dah sampai, coklat tu masuk fridge dulu tau..

suha said...

(^_^)

nnti leh la join Thought Friday lak ye

cik kodok said...

oh xpenah try plak dgn i.e... Slalu dgn musang api je hihih.