Wednesday, April 06, 2011

Copycat











alo alo..satu juta kasi masuk akaun hari ni ok..ok!







punggahlah anak, mama kasi can pada awak.. .. : P

21 comments:

a.samad jaafar said...

anaklah penghibur kita.. semoga kita mampu menjadi ayah/ibu yg baik..

BIONIC WOMEN said...

dah besar anak teruna ni..macam2 dah pandai buat..
Anak2 sedang membesar ni banyak menda dia nak xplore, kalau kita larang2 sangat takut dowang jadi terbantut minat menxplore tuh..
biarkan otak mereka bersambung..haha

BIONIC WOMEN said...

dah besar anak teruna ni..macam2 dah pandai buat..
Anak2 sedang membesar ni banyak menda dia nak xplore, kalau kita larang2 sangat takut dowang jadi terbantut minat menxplore tuh..
biarkan otak mereka bersambung..haha

Puan Kutu said...

hehe comel jer aksi si kecik nie..;)

amirah said...

bro samad : betul..nak menjadi ibu bapa role model sgtla susah..

amirah said...

eily : memang dibiarkannnn.,..kalo tidak berguling2 atas lantai..ermmm..camne tu?nak marah kecik lagi..biar kasik can dulu ni

amirah said...

Puan Kutu : lagi comel nama puan ni...huhu

Huzn said...

ahmad dah beso la...buleh sgt dah dapat adik nih...hehehe

fiza said...

Punggah lagi ahmad, mama tak marah pon...ekekekeke...

sahromnasrudin said...

comelnya..kat hotel mane penggmabaran ini diambil..hati2 dgn kamera curi ya heheheheee

nur said...

sangat comel

amirah said...

ruhul : ahak ahak ahak..jom jom

amirah said...

fiza : iyer..mama x marah..mama senyummmm je..

amirah said...

bro sahrom : hahaha..bahaya bahaya..

amirah said...

nur : akak x pernah nengok awak..hehe..mesti comel mcm Ahmad jugak..

Sharinginfoz said...

Memang comel betul telatah anak2 ni

amirah said...

bro nik : penghibur pengerat kasih sayang..

wahida said...

comelnya...meh aku cium sikit..

amirah said...

wida : ko takleh cium boy, ko kena cium gegirl...

velasrizal said...

eh dia dh pandai kemas brg lah

Taman Tamadun Islam River Cruise Pulau Duyung Kuala Terengganu

amirah said...

velasrizal : iye..bukan mengemas je, menyepahkan lagi expert..