Wednesday, November 24, 2010

Tips Diet

Ahak ahak..diet?

Maafla takde tips apa-apa pun. Sebab tak diet dan takde niat suci nak berdiet walaupun gomok. Jadi, takde pun tips nak diberi untuk diet.

Diet bukan istilah untuk kuruskan badan je. Diet pemakanan kalau kena kencing manis ke darah tinggi tu pun dipanggil diet kan? Diet ni semacam kita atur pemakanan atau pola pemakanan kita untuk kesihatan.

Tapi kalau tertinggal beg duit kat rumah, tak dapat pergi lunch secara automatiknya DIET..hua hua hua..kelaparan ok. Cacing-cacing semua tengah nyanyi. Tapi beg duit pulak tertinggallll...lol

Nasib baik ada laci "Doraemon". Korek-korek adalah beskut kering.

Maka, makan beskut jela cecah ngan ayaq Milo. Apa salah nya mengimbau kenangan zaman duk kat hostel dulu. Lagipun minum Milo anda jadi sihat dan kuat *sedapkan hati..ok*.

Gambar orang cecah beskut dengan air Milo dengan muka sedih tidak disertakan.


5 comments:

wahida said...

laaa...awat x pinjam wit member?

amirah said...

kengkonon cam tanak kecoh la..hehehe..pastu nengok memasing bawak bekal jeee..ishhh..gaji blom ada lagi ni

ayu said...

alahai..ciannya ami..meh bawa bekal nnt ye..

nur said...

la.. ciannye.. nak pinjam duit pun kadang2 rasa malu gak kan?...
ALL IN ONE

amirah said...

ayu :aah la skrng amie tgh bersemangat bawak bekal sebab jali cuti sekolah, so, takde la kelam kabut waktu pagi..

nur : tula, malas nak pinjam2 lagipun ada la jugak benda nk dimakan..