Wednesday, November 24, 2010

ASN3 6 sen seunit


Tadi Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB) dah umumkan agihan pendapatan sebanyak 6 sen seunit untuk Amanah Saham Nasional 3 Imbang (ASN 3).

Pendapatan ASN 3 naik 0.5 sen daripada 5.50 sen tahun lepas.

Agaknya berapa la pendapatan untuk Amanah Saham Bumiputra (ASB).

Harap-harapnya banyaklah. Fuhhhh...fuhhh..

5 comments:

Huzn said...

mie...aku pun ada asb...tp sejak akhir2 ni aku cam ada sket ragu2...asb ni approve syariah ke ha?

ayu said...

harap2 la banyak..nak bayar hutang PTPTN ni..huhu

Sharinginfoz said...

duit duit.... apa-apa pun yang penting investment dalam dana yang berlandaskan Islam

amirah said...

asb setaunya dah diapprove halal kan. rasanya yg sejak menjak org mempertikaikan betul ke ASB Shariah compliant.

ayu : amie sket je pun tapi nunggu jugak. huhuhu..

bro nik : yup, kena pastikan Shariah compliant

Heidi Shafiq said...

fuh.. ASN3.. aku ade nuffnang je.. T_T