Wednesday, October 06, 2010

Burger Whooper RM1 untuk hari ini..



Jangan lupa!! Jangan lupa..!! (macam lori jual tilam pulak.."tilam lama tukar baru")
Untuk hari ini sahaja (6/10/10)

harini Burger Daging Whooper hanya untuk RM1 sahaja ye..
(RM1 je kan. Buleh guna duit raya yang dah tukar dengan bank tapi tak habis bagi kat budak-budak -- masih keras dan wangi..!! heh..)

tapi kena beli mana-mana minuman berkarbonat dulu ye...
(ye...dah tau dah mesti ada syarat punya...)

dan hanya boleh beli maksimum 3 Whooper setiap seorang
(lorrr..kena beratur 3-4 kali ni untuk cover satu famili..ahak..)

sah untuk pembelian di restoran dan bawa pulang  (tapau) sahaja
(ada ke yang lain..apa ye?drive thru tu tapau kan..)

harga tertakluk kepada 5% cukai kerajaan

sedap ni daging panggang tau..jom pergi Burger King sekarang..

adoi, dah mula dah lapar ni...



nota kukukaki : perjuangan puasa 6 diteruskan...


2 comments:

alinac lover said...

ala..kat sini xde plak burger KING :(

amirah said...

takpe, next time cuba lagi..hihi..mcm exam plak