Sunday, September 05, 2010

Rozita Che Wan bersara..

Bukan kakitangan awam je yang pencen, artis pun pencen jugak.. : P ..

Rozita Che Wan akan bersara dari berlakon. 19 Disember 2010 tarikh akhir Rozita di lokasi penggambaran dan drama terakhirnya di Astro, Kiah Pekasam. Lepas ni takde la dapat tengok Rozita Che Wan dalam majalah atau kat tv lagi.

Rozita dikatakan dah ada perancangan untuk buka perniagaan sendiri tapi belum ready nak kahwin lagi walaupun dah ada pengganti. 

Rozita juga dah tak minat nak berlakon lagi dan nak luangkan lebih masa dengan anak-anak sebab selama dia berlakon jarang ada masa nak bercuti dengan anak-anaknya.

Semoga Rozita berjaya dalam kehidupan barunya.. : )


picture googled..

1 comment:

ayu said...

cantiknya rozita ni..