Friday, July 25, 2014

Selamat Hari Raya 2014




Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog saya.
Mintak maaf kalau ada komen atau tulisan yang menyakitkan hati.
Moga ada rezeki umur yang panjang untuk saya tulis selepas raya.
Tahun ini saya sekeluarga masih beraya di Perak walaupun emak dah takde.
Sedihnya rasa hati, Allah saje yang Maha Mengetahui.
Raya tahun ni genap-genap 100 hari pemergian arwah emak.
Yang balik kampung, hati-hati di jalanraya ye.
Sekali lagi, Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin.

24 comments:

Kazman / Sue said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kami sekeluarga...

Fiza Rahman said...

Salam Aidilfitri & maaf zahir batin amie & family.

tasekM said...

selamat hari raya beb.
maaf zahir batin.


.

Cho Zila said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin..
perjalanan di hari rayani pergi balik syukur mudah belakakan...

Kakzakie said...

Hee.... rindu tak terkata baru keluar gambar comel-comel ni. Selamat Hari raya Amie:)

LYAfrina said...

Salam aidilfitri..
Maaf zahir n batin...

Cik Nor said...

selamat hari raya utuk ami dan famili.
lambat sikit nak wish.


aizamia3 said...

Selamat Hari Raya buat Amirah dan keluarga.

aTieYusof Family said...

Salam Lebaran Mira.. maaf zahir batin ya.. :)

lydzar DN said...

selamat hari raya ami.

blog ai jugak yang takdek gambar raya lagi.

habuk 40 inci dah kt blog tu
hhuhu

www.mynutriqueen.com

D.Shahril Hakime said...

Selamat hari raya juga cik amirah... maap zahir batin.... lama awok tak kesini ....

Norhasniza Khalid said...

selamat hari raya dear, maaf zahir dan batin :)

Nanie Dean said...

Selamat Hari Raya untuk awak juge... Maaf zahir dan batin...

aizamia3 said...

psstt: tak guna maman jeruk tapi maman fresh tu.. daunnya rasa pahit tapi sedap bila dicampur dengan daging atau ayam untuk dijadikan rendang..

aizamia3 said...

psstt: tak guna maman jeruk tapi maman fresh tu.. daunnya rasa pahit tapi sedap bila dicampur dengan daging atau ayam untuk dijadikan rendang..

Tihara said...

selamat hari raya n maaf zahir batin mira
akak ni baru stat nak berjalan raya bw hehe :)

aTieYusof Family said...

Salam Mira.. singgah menjenguk:)

aTieYusof Family said...

singgah Mira.. :)

LYAfrina said...

Lya singgah sini ;-)

izzah said...

Selamat hari raya..ampun maaf jgk spnjang kita brbalas komen yek..alfatihah utk arwah...

aTieYusof Family said...

Singgah Rabu Mira.. :)

ieda immi said...

salam syawal juga dik !

LYAfrina said...

Singgah sini ...

aTieYusof Family said...

Salam singgah Mira..:)