Thursday, June 13, 2013

Hari ini hari Khamis..


Pagi tadi. Ada dalam kelas. Rasanya macam lecture hall. Luas.

Lecturer itu berdiri tegak di hadapan kelas. 

"Bunyi ini adalah seni muzik terkini yang semakin menjadi kegilaan", katanya.

Aku pulak menyahut : "Iyela Sir. Bunyi muzik ni pun memang macam bunyi lagu Harlem yang orang guna untuk menari Harlem Shake tu"

Tiba-tiba, "mama, bangun cepat. Dah pukul 5.50 ni"

Buka mata tengok beliau dah mandi, tuala terlilit di pinggang.

Panas hati.

Aduiiii, macamana bunyi alarm hp dah bertukar lagu Harlem Shake??

Nasib baik mimpi tu pendek je tau.

Belum sampai kena buat latihan menari Harlem Shake bagai lagi... hihi

Assalamualaikum semua. Hari ini hari Khamis ye.



18 comments:

faraherda.razalan said...

Hehehehe....kelaka lak. Awak, upload byk2 pic ahmad. Hehehe...

Fiza Rahman said...

Cis...mimpi rupanya ☺☺

Kakzakie said...

La... mimpi di pagi hari. Kalau tak kejut harus sampai ke saat menari dgn lecturer agaknya.

aTieYusof Family said...

ahhaha.. salam khamis.. pekabar hari ni?? :)

Cho Zila said...

syiok mimpi Nampak.... kalau kena latihan penat oooo.... nasib dengarjer..

wahida said...

kelas mimpi ko nok...hahaha...

D_08 said...

nampakgayenye.... lecture akan bersambong malam ni.... kekekeke....mike tak basoh kaki sebelom tido ni......

ieda immi said...

ekkeke sib baik mimpii ye ..
kalau real ! x dpt bayangkan ;)

Qhaifa Nur said...

suka mimpi yang indah2 he..he..

Sharinginfoz said...

dah nak weekend seronoknya

a.samad jaafar said...

tak suka khamis.. nk jumaat je..! cuti..

ct rahani said...

adeh la mimpi rupanya.. hehe..

aizamia3 said...

hehehe.. memula ingatkan betul.. rupa-rupanya.. huhuhu...

lizz said...

la mimpi rupanyer...

LYAfrina said...

kehh.keh... mimpi ghupernyerr

Cik Nor said...

mimpi le pulok..
selamat hari jumaat tuan rumah :)

aTieYusof Family said...

salam pagi Isnin..:)

ieda immi said...

ahhahah harlem shake yeee ;)