Thursday, May 09, 2013

Dari seketul ke sekeping...




Arissa Rifhana dulu
Seketul...
Arissa Rifhana sekarang
Sekeping...


20 comments:

Fiza Rahman said...

Samalah mcm qhalif. Dah nampak susut sket. Mungkin sebab dah lasak kot. Dah bley jalan ker anak dara ni?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Budak nak membesar macam tu amira... lasak sikit susut lah bdn dia..... tak pe janji sihat ;)

LYAfrina said...

hehe.. biasalah..bila besar makin hilan chubby tu.. esspesially tang peha tu.. sbb dah besar makin aktif & leh bjln..sbb tu makin kurus.. hehe

Tihara said...

comeynya bam bam, pastu jadi kecik, comey jugaks..suka :)

sue anna said...

Nak aktif berjlan kena la kurangkan sikit ketuln dia tu...tapi pipi still nampak chubby :)

Kakzakie said...

Tak adalah Amie ni. Mana sekeping tengoklah montel lagi. Oklah tu kalau overwieght pun doktor suruh diet laaaagi susah tau nak dietkan budak..

aTieYusof Family said...

Comelll nya... susut sikit badan nya kan? tapi takpe tetap comel:)

Qhaifa Nur said...

samalah dengan anak akak...
masa baby semangat, dah besar kurus..

Sharinginfoz said...

aktif sangat kot

Nia said...

Salam ziarah, masa dia seketul comel, masa sekeping pn masih comel lg :)

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

baby kebanyakkannya memang mcm tu...bila meningkat umur setahun dah mula kurus...

orang kata nak meringankan badan untuk belajar berjalan pulak..

Lydzar DN said...

kelakarla mama ami ni..ada ke kata anak seketul sekeping.. tp nampak mcm chubby aje gambar yg dikatakan sekeping tu

Cho Zila said...

ingatkan perler sekeping ngan seketulni ...mula ingatkan kuih tadi.. rupanyer si comelni...

MaMa Rey said...

tumbuh gigi ke..sama mcm anak bongsu sy..dah jadi sekeping skrg..

amirah said...

fiza : aah, dah boleh jalan dah. tp jalan robot jela..

nur hayati : aah, memang nak melasak la tu. pjt sini sana..

lya : makin lama makin kurus dah tak comel lagi..huwaaa

tihara : budak tecik memang sentiasa buat kita geraammmm je...hihi

sue anna : skrng ni baru nak ada selera makan balik. kalau tak asik nak main jee...

kakzakie : aah kan kak. kalau dah besar sgt susah jugak tu..ermmm

atie : aah, susut banyak dah sebenarnya..

k.nur : tapi abang dia masih semangat lagi kak. tak turun pun. baju pun pakai saiz 6-7 tahun

bro nik sharinginfoz : aah, mungkin la kot. tp makan pun tak berapa nak

nia : huhuhu...tq

bunda : mungkin la jugak tu...tp selera makan pun dah makin kurang bila dah makin besar ni

lydzar : eh, ye ke seketul lagi tu auntie lydzar? huhu

cho zila : hehehe...takde citer lain mestila pasal dak tecik ni kak cho

mama rey : gigi dia dah byk dah tumbuh. cepat sebelum umur 6 bln lagi dh tumbuh byk

aTieYusof Family said...

singgah selasa..:)

wahida said...

yg penting menten comel nok...biasalah anak2 tgh melasak mmg makin susut...

lizz said...

dah besar...aktif sangat arissa ni.. tu yang kurus sikit tu kot...

aizamia3 said...

jauh bezanya.. sebab dia dah semakin aktif ke hulu ke hilir.. ;)

D_08 said...

ajenye..... kekadang terasa nak balik mase deme baru2 lahir dulu kan...... gebu jeee...tapi bile kenangkan nak berjage malam tu...... takpe le....... nampak gayenye kene le ade adik baru camni... hikhihkhihhk