Wednesday, April 03, 2013

Wordless Wednesday : Campuq campuq

Waktu mandi untuk haiwan peliharaan Arissa
Iye, mama Arissa sangat rajin. Rajin la sangattt..


Tersenyum sorang-sorang abang ni tengok muka dia sendiri..huhu


Tokey mainan bersama sikit daripada mainan dia.
Belom kira yang dah terkorban.
Tapi dia ingat segala mala haghete benda dia, susah nak buang atau amik.


Adik belum boleh berjalan sendiri lagi.
Takpela adik, take your time
Rasanya sikit lagi insyaAllah


Anak no 2 memang garang dan hebat.
Tangan laju. Hebat melepuk abang  dan mama.
Bijak majuk guling-guling macam hindustan.


Kipas besor cenggini kalau pasang kat rumah mau terbang ultraman-ultraman Ahmad sekali. heh

9 comments:

mama ila said...

amboiii..banyaknya menan abang....berderet-deret hahh

Kakzakie said...

Biar anak-anak bermain Amie. Masa usia inilah mereka perlu bermain. Anak kakak yg bongsu tu dah 10 tahun pun kakak masih belikan permainan. Janji sesuai dgn usia mereka.

Qhaifa Nur said...

pandai abang susun mainan tuh...
macam tuhlah..gud boy

amirah said...

mama ila : mana tak banyaknya. bila pergi mana2 itu la benda yg dia nampak. benda lain tolak tepi dah

kakzakie : akak punya pendapat sama la mcm suami amie. katanya biarla dorang main masa umur mcm ni. tp kak kalau mcm ni selalu boleh gugur semua yg ada..huhu

amirah said...

kak nur : itu memang dah pakar sgt tu kak. nak sepahkan pun pandaiii

lizz said...

waaa banyaknyer mainan abang...tokey mainan yer...

Fiza Rahman said...

Lawaklah statement kipas beso ko tu. Gelak2 aku baca.

Byknya menan abam. Statement anak no 2 tu memang aku setuju. Sbb anak dara aku memang mcm tu.

Cho Zila said...

mainan banyak untuk minda yang cergas...

aizamia3 said...

jangan kata dorang seronok main, kita pun terasa nak join sama.. ;)