Wednesday, January 09, 2013

Assalamualaikum



Maaf kakzakie, tihara, wahida dan lain-lain.
Tetiba saya jadi seorang yang pemalu..
Malu nak update blog di tahun baru..hik hik hik


Photo: Pembakar darah penyejuk hati..hehe


Hai aunties semua...
Ahmad and Arissa miss you all....


Gambar lama dari Facebook.
Sila abaikan keselerakan yang terjadi.
Betul, gambar sukar menipu (kecuali dalam keadaan tertentu).


Salam manis,
Mama Ahmad dan Arissa yang manis (muntah.. : P)..

13 comments:

Fiza Rahman said...

Ada pon. Lama aku tunggu tau.

Alololo...happy jer 2 beradik nih, comel ☺☺

faraherda.razalan said...

heheheheh...hrp2 esok ade le....

kucingorengemok said...

haha, kemas sekali budak-budak masuk tong, bagus!

pena rozie said...

Salam....

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..ape khabar?

semoga senantiasa sihat walafiat dan dirahmati Allah SWT

Cho Zila said...

waalaikumsalam.. jangan azam tahun baru jadi pemalu nak update blog...

Qhaifa Nur said...

tahun baru...azam baru..citer pun baru juga...

budak2 memang suka main gitu amirah....

Kakzakie said...

Melampau betul Amie ni tau. Sampai Arissa dah bijak bermain baru nak tunjuk - lama betul kan baru tepek lagi gambar. Ha... oklah macam ini kakak suka:)

lydzar said...

hai arissa dan ahmad yg comel. takpe, aunty paham sebab umah aunty pon macam tu hehee

L said...

hehe. semoga lebih semgt menghupdate ye akak. hehe

Mimie said...

Salam singgah mlm bace entry

LYAfrina said...

hehe..comel je abg adik duk dalam tu..

ieda said...

alhamdulillah
akhirnya ada entry ekeke
memang semua winduu ! ;)