Thursday, September 06, 2012

Pengaruh Lagu Dalam Kehidupan...


Mama : Ahmad, nak air kosong tak? (Baru lepas makan)
Ahmad : Kosom,..kosom...kosom (Read : Kosong..kosong...kosong) *nyanyi lagu Najwa Latif - "Kosong" sambil buat dek teruskan lawan dengan rakcer (raksasa) dia!*

Daku mula-mula tak perasan tapi lepas tu aku gelak sorang-sorang sebab iramanya sama!

Comel kan anak-anak?

Kalau dapat beli di kedai, rasanya nak beli 3 lagi yang comel-comel rambut kerinting, mulut kecik-kecik  - tapi nak yang tak buat ragam - behave dan tak berguling-guling masa di kedai mainan - buleh?? kikiki  

Selamat Syawal 19 semua...

12 comments:

fiza said...

Hahaha...mesti comel kan abam nyayi. Nangis najwa latif klo dengar nih ☺☺

LiYa HaNiF :: said...

alolo msti comei dia nyanyi cam tu.... :D

Kakzakie said...

Dalam pelat pun ada hati menyanyi tu Amie. Tapi itulah yg buat kita terhiburkan. Sebab itulah kakak suka anak-anak..

Kalau boleh beli lama dah kakak beli 10 hihi...

Tihara said...

kalo kat kedai mainan jgn harap lah tk berguling..maunye :)

Mommy_Cha said...

nak beli jugak twin gegerl satu set. kedai mana boleh carik eh? nak muka ala-ala errmm..ala-ala mikha tamboyang (heroin nada cinta) agagagagagagag :)

Qhaifa Nur said...

bahasa anak2 itulah penghibur kita...
besar sungguh pengaruh lagu ni...

Kazman / Sue said...

haaa3x... anak2x memang mudah terikut2x bila dengan lagu kan...

Anamarza Sue said...

anak akak pengaruh ultraman je, letih menengoknya berlawwan gaya ultraman

Bionic women said...

kalau ler boleh bli, kita dah lama beli lagi..huhuhu..xder ler menangis tiap2 bulan time bulan ngambang tu,,hahah

Sharinginfoz said...

memang betul pengaruh lagu ni

GreenJade said...

kalu ade sy pun nk jugak lah hihihihi

mmg berhantu lagu kosong ni..bebudah kecik2 pun dh pndai nyanyi lenggok2 hihihihi

Edy Fee said...

wah sweetnya gambar tu