Thursday, August 02, 2012

Emosi Perut



Perut saya beremosi.

Emotional.

Terlampau sensitif.

Salah makan merajuk.

Salah minum merajuk.

Dah 3 hari merajuk.

Wahai perut, tolonglah janganla merajuk....

19 comments:

Qhaifa Nur said...

perut kalau dh merajuk payah nak pujuk...janganlah sakit perut time posa ni...lagilah lapar dibuatnya

fiza said...

Apa ko dah buat ngan perut ko tu nok sampai dia merajuk...ahaks...Bulan posa gamaknya.

Alhamdulillah...perutku tak beremosi.

Tihara said...

merajuk sakit perut ke..bulan pose ni saya pasan pewut mudah lawas..agaknya mudah nak proses kut :)

Kakzakie said...

Susah kalau merajuk di bulan ramadhan amie. Kena cari ubat kalau tak makin melarat..

amirah said...

kak qhaifa : memanggg...rasa mcm berdangduttt je

amirah said...

fiza : heran betul apala yg dimakan. sakitnya dah berapa hari tak ilang2

amirah said...

tihara : yela, agaknya sebab sikit je yg masuk..huhu

amirah said...

kakzakie : itulah, dah mkn ubat, dah sapu ubat tp masih sakit

LiYa HaNiF :: said...

apa sudah jadi dengan itu perut sampaikan merajuk sakan perut tu... hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamakkkk... perut meragam... ada salah makan pape ke nie

Munnafendy said...

hahahahha so kerusi merah beruang merah la ni???? (translate ke english)

=D

mekchu said...

ohhh perut, please be nice during this ramadhan... jgn merajuk lg ok..

ct rahani said...

alahai ciannya.. get well soon ye sis.. amin.. :)

yana lyana said...

hehe..manjer nye lah perut dia..
kene bersabar..2 minggu je lagi..hehe

Hanis MY said...

Ahkak kok kenapa sih sure ada salah mkn ni odaijini k

Cik Nor said...

gastrik kah?

wahida said...

sama mcm laki aku tu...perut dia mmg sensitip...asal salah mkn je, sakit perut, lepas tu cherry berry, lepas tu dpt MC...part dpt MC yg jeles tu...haha...

Cho Zila said...

payah gaktu.. jangan makan pedas2 yerk.. cuba makan sup.. makan benda panas2jer tau... smeoga dah ok belaka...

Eliss Mie said...

susah jugak perut meragam puasa2 ni yer..salah makan ker?