Wednesday, June 06, 2012

Si manis 2 bulan

Terima kasih Kak Zakie yang  mengingatkan saya ada perkara yang gembira
yang boleh saya ceritakan di blog! hehehe 
Sebenarnya saya masih mencari semangat berkarya (apakah??) di blog.
Kadang bersemangat terlebih.
Kadang semangat entah ke mana.


Arissa Rifhana.
Hari ini sudah 2 bulan 26 hari usianya.
Dengan berat 6.1 kg.
Sudah berusaha keras untuk mengiring.
InsyaAllah mengiring dalam masa terdekat dengan
sorakan pom pom semangat dari mama dan babah.
Si bulat yang saya geramkan dan rindukan setiap hari.
Yang mengingatkan saya bahawa ciptaan Allah sangat indah dan ajaib.




















Semoga semua sahabat saya sihat dan gembira di hari Rabu ni..

: P


20 comments:

Kakzakie said...

Haaa.... mestilah kakak suka dapat tengok si chubby Arissa Rifhana. Puas hati dapat tengok perkembangan. Dalam gambar dah macam baby 4 bulanlah Amie..

Kazman / Sue said...

masa ni la yg geram nak peluk cium je kannn....

lydzar said...

hai cik adik manisssss.. :)
comel lahh ami. cium sket eh

Anamarza said...

comel! si abgnya camna okey tak dah bergelar abg ni

Cikct said...

Alahai comelnya...sesungguhnya dia mmg comel...:) subhanallah....

Hanis MY said...

comelnyaaa geram nk cubit arissa... ahmad syg tak kat adik dia?

bujal X said...

bambam pipi dia~~anak kita lebih kurang sama je~~kening kurang lebat~~keh keh~~

pena rozie said...

comelnyer die....

mommyNadia said...

ala tembamnye pipi dia..geram!

jemarioren / ciknor said...

alaa comelnya dia....
mau tak rindu, keluar dari perut sendiri

ct rahani said...

comelnya arissa.. bersinar ha matanya.. geram tgk.. klu dpt nih harus kena gomol ngan auntie nih.. hehe..

tasekM said...

aloh comeinya...

Sharinginfoz said...

cepatnya masa berlalu dah 2 bulan lebih ya

wahida said...

comel gilak anak ko nok...bulat betul pipi dia...kalau aku jumpa anak ko ni, sumpah aku cium2 pipi dia tu sampai dia lemas...hehe...

Dieyna said...

ala.. bam bamnya muah muah

Cho Zila said...

ala budak bam bam.. bestnyer gomol... dapat cium bau dia pun bestnyer....

Kakzakie said...

Datang tengok so comel montel sekejap hihi...

eelobor said...

huhuhu....comel sangat2. tu baru 2 bulan pun dah pandai bergaya depan kamera.....

fiza said...

Tomeinyaaaaa...pipi bulat. Best ni klo dpt gomol2 ☺☺

Eliss Mie said...

alahai bam bamnya..mcm buat2 tidur jer pic no 2 tu :)comel :p