Thursday, June 14, 2012

Khamis Sudah...


Bila masuk je hari Khamis, hati macam dah rasa riang sikit.
Sebab esoknya Jumaat --- heaven nya kerja esok!.
Tapi masih ada kesedaran diri - hari Isnin masuk kerja balik..
*


Breakfast Maggi Hot Cup perisa sayuran ditemani kopi sechawen dan senaskhah sotkhabar.

~ Khamis 140512 yang sibuk.

15 comments:

pena rozie said...

makan maggi cup ajer...

eelobor said...

masuk ari khamis dah boleh senyum2... tak sabar nak tunggu petang esok. yahuuuu.... sabtu ahad cuti

ayu said...

Maggie je ke...upsss..terliur ayu nengokk

Hanis MY said...

Akak diet ke? Berkenan plak dgn mug tu

Kakzakie said...

Tengok maggi aje kakak mesti ingat masa belajar dulu huh...

Anamarza said...

anak akak hari-hari tak sabar nak tunggu hari jumaat, sebab gi sekolah hari jumaat pakai baju kurung :)

fiza said...

Kejap jer kan masa berlalu ☺☺

lydzar said...

alahai awat breakfast megi je ni?

Tihara said...

tk bc lg sekabo hr ni..tk abes2 lg bw ni..hihi :)

ct rahani said...

lama x makan megi cup nih.. sedapnya la.. harus kena carik jugak camnih..

Fitri Senin said...

aik...makan meggi..
tp kadang2 layan meggi mmg best kan?

wahida said...

dah kenapa gambar ni terkeluar dari kotak ni nok? pegi adjust balik...

ieda said...

salam kenal dik

sesekali layan hot cup nie best kan ;)

Aju Mohit said...

Selamat bhujung minggu!!! ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamakkkk... bekpest meggie??