Thursday, June 14, 2012

Khamis Sudah...


Bila masuk je hari Khamis, hati macam dah rasa riang sikit.
Sebab esoknya Jumaat --- heaven nya kerja esok!.
Tapi masih ada kesedaran diri - hari Isnin masuk kerja balik..
*


Breakfast Maggi Hot Cup perisa sayuran ditemani kopi sechawen dan senaskhah sotkhabar.

~ Khamis 140512 yang sibuk.

15 comments:

pena rozie said...

makan maggi cup ajer...

eelobor said...

masuk ari khamis dah boleh senyum2... tak sabar nak tunggu petang esok. yahuuuu.... sabtu ahad cuti

ayukhairy said...

Maggie je ke...upsss..terliur ayu nengokk

Hanis MY said...

Akak diet ke? Berkenan plak dgn mug tu

Kakzakie Purvit said...

Tengok maggi aje kakak mesti ingat masa belajar dulu huh...

Anamarza said...

anak akak hari-hari tak sabar nak tunggu hari jumaat, sebab gi sekolah hari jumaat pakai baju kurung :)

Fiza Rahman said...

Kejap jer kan masa berlalu ☺☺

Unknown said...

alahai awat breakfast megi je ni?

Tie HT said...

tk bc lg sekabo hr ni..tk abes2 lg bw ni..hihi :)

ct rahani said...

lama x makan megi cup nih.. sedapnya la.. harus kena carik jugak camnih..

Anonymous said...

aik...makan meggi..
tp kadang2 layan meggi mmg best kan?

wahida said...

dah kenapa gambar ni terkeluar dari kotak ni nok? pegi adjust balik...

kurus said...

salam kenal dik

sesekali layan hot cup nie best kan ;)

ajumohit said...

Selamat bhujung minggu!!! ;)

mun said...

alamakkkk... bekpest meggie??