Tuesday, November 22, 2011

Koleksi Terbaru




Dua koleksi buku terbaru.
Mungkin orang lain dah ada lama dah.
Tapi dah terasa lama tak beli buku.
Majalah tiap-tiap bulan memang memanjang je tak pernah miss.


Di waktu-waktu macam ni haruslah banyak-banyak kan membaca, iye dok?
Tenang-tenangkan fikiran orang kata.
Dan amalkan apa yang sebelum ini belum/kurang diamalkan..insyaAllah..


Baru baca buku "Amalan Ibu Mengandung".
Buku Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah "Petua Mendidik Anak Menjadi Insan Positif" belum sempat baca lagi.

Buku "Amalan Ibu Mengandung" menarik juga sebab banyak ilustrasi dan contoh.
Kandungannya mudah dan ringkas.
Senang nak faham dan ada macam-macam petua yang sesuai untuk ibu-ibu mengandung menghadapi saat-saat bertarung nyawa nanti..

10 comments:

ayu said...

khairy hadiahkan utk ayu buku tu masa pregnant hariz..hehe

velasrizal said...

wah kedua dua ni idola saya

Jemarioren said...

eh eh dah dapat ahmad, baru beli buku ni ustazab nbm? hehe...jngan mare, gurau aje

Ardini Humaira said...

dni pun suka beli buku untuk bacaan :) lebih bermanfaat

kak ina kl said...

akak pun suka gak membaca..sampai sekarang ni..insyallah kamu akan berjaya juga tapi kenalah berusaha yer

sahromnasrudin said...

selamat membaca ya :-)

lydzar said...

saya pulak mmg dh sangat lama tak beli buku. tumpang baca buku2 yg hasben beli je..tu pon tak dan nak abes semuanya.. :D

selamat membaca ami!

Kakzakie said...

Bagus baca Amie... at least jadikan panduan kerana betul mendidik anak hendaklah sedari janin masih dalam kandungan... jaga diri dik..

wahida said...

buku yg first tu tak pernah tgk, buku kedua tu aku ada...


selamat membaca!!

fiza said...

Membaca amalan mulia...selamat membaca ☺☺