Wednesday, March 16, 2011

Dua..


~ sesungguhnya CINTA itu penuh misteri...~

kerapkali ianya indah walau kadangkala ianya memeritkan 

terima kasih kepada DIA kerana memberikan kami kekuatan
untuk mengharungi DUA yang penuh corak,

terima kasih kepada DIA kerana menganugerahkan kami
buah cinta hati yang indah..seindah CINTA





18 comments:

BIONIC WOMEN said...

wow..penuh maksud indah tersirat..
tahniah

fiza said...

Jiwang nyah ^_^

Happy anniversary.

Anamarza said...

Selamat ulang tahun amie, doakan akak bersalin esok eik on anniversary akak (*_-)

ayu said...

tersirat itu indah...

btw, happy anniversary dear...^_^


mesti bz sokmo ni..hehe

hadiah apakah yg anda dapat??

adakah berkaitan dengan no 2 gak??

(bakal anak kedua ke..hehe..)

wahida said...

ko karang sendiri ke ni...gila talented ko!! cayalah!!

hepi anniversary dear!!

Sharinginfoz said...

congrats, apa-apa pun memang seronok ada cahaya mata yang menggembirakan kita dan jadikan ianya sebagai tanggungjawab yang besar

sahromnasrudin said...

tahniah!!! selamat ulangtahun perkahwinan ya....

PendekarPetai said...

wawww.. comei nyer..... tahniahh ek....

✿....rossa alina....✿ said...

alololo...cumeynyeee baby tu.. :)

amirah said...

eily..hihi..tersirat dan tersurat..

amirah said...

fiza, tu lar..tak kuasa mak nyah..tetiba mak jiwang harini..

amirah said...

kak ana : dah selamat bersalin, alhamdulillah syukur..

amirah said...

ayu..aah la busy sebab bos tak aci cuti panjang samapi seminggu..benci..hadiah?takde pun..hehehe..no 2? blom lagi la..nnt dulu

amirah said...

wahida : haha..terer kan?tetiba rasa cam ada bakat terpendam pulak..har har har

amirah said...

bro nik : betul tu..anak itu lahirnya ke dunia dgn tggjawab atas kita

amirah said...

bro sahrom : mekasih ye.. : P

amirah said...

pendekar petai : tengkiu tengkiu..

amirah said...

rossa alina : thanks..hehehe