Friday, December 03, 2010

"SHOW YOUR TEETH BABY CONTEST 2010"


Harap-harap sempat lagi nak masuk. Saje je join sebab cam menarik pulak. Due malam ni pukul doplas tengah malam. Cinderella.

 



Gambar kenangan gigi Ahmad....


 
- Nama penuh : Ahmad Raif Idlan Bin Mohd Razali
- D.O.B dan umur : 25 Disember 2009 (11 bulan)
- Hobby bayi/kanak-kanak tersebut : Main bola dan dengar zikir di Astro Oasis
- Berapa batang giginye yang dah ada sekarang : sekarang dah ada 6. 4 kat atas, 2 kat bawah

Lyn, aci tak kalau ada muka maknya sekali..huhu..susah nak dapat gambar Ahmad tersengih sebab brother ni memang serius orangnya. hehe..jadinya gambar ni je yang ada.

Rasanya banyak lagi gigi yang nak kena cekidaut ni sebab air liur bersepah sangat. Habis baju, lantai rumah semua terjejas dengan air liur cik abang ni.

Paling kritikal, disebabkan air liur sendiri yang bersepah kat lantai, berapa kali tuan punya air liur tersebut eksiden sebab tergelincir pastu waaa...

Waktu nak tumbuh gigi, merengek-rengek je. Tapi sekali keluar, tu diaaa..tajam ok. Selamba je ambik tangan kita dan gigit. Adoi..

Nanti kita berus gigi sama-sama ye.. 


3 comments:

harlinda halim said...

Tak aci! Tak aci! Sbb maknye tunjuk gigi lelebih dr anaknye! Hehe...bulih je kak amirah..no hal nye! =)

azzey said...

amirah: all the best ye amirah. nice pict!

Sharinginfoz said...

all the best