Friday, October 29, 2010

~ A to Z of Us ~ been reviewed...Terima Kasih sharinginfoz

Oh...terharunya saya bila tengok blog saya diterjah oleh blogger yang semakin meningkat naik dan makin femes, sharinginfoz aka bro nik. Jom baca entri sharinginfoz, Segmen Kenali Blogger : amirah @ A to Z of Us


Sangat terkejut sebab dah berapa hari tak menjenguk ke blog dan tak sempat nak berblog walking sejak la broadband sangat mendukacitakan.

Bila masuk ofis semula, tengok bro nik telah menerjah blog kecik saya ni. Saya suka dan kagum dengan usaha sharinginfoz yang sentiasa mengetengahkan  isu terkini, sangat berinformatif. Pastu banyak yang terkini untuk perlawanan bola sepak.

Contoh, entri-entri sharinginfoz seperti Pembentangan Bajet 2011 dan Pandangan Komen Bloggers Mengenai Bajet yang membincangkan tentang Bajet 2011. Saya paling suka idea KISS - "keep it short and simple" -- betul tak bro nik?
Saya masih sangat sangat sangat baru dalam berblogging. Sebenarnya masih banyak yang kena belajar sebab setakat ni cuma pandai basic2 je. Saya harap satu hari nanti saya dapat lebih masa mengupdate entri yang memberi pengajaran atau sekurang-kurang orang yang membaca dapat faedahnya sebab saya percaya blog adalah medium penyampaian ilmu/informasi selain sebagai coretan persendirian. 

Macam sharinginfoz.  :  P

5 comments:

Kancilbiru said...

sharinginfoz mmg rajin...:)

amirah said...

aah la kancilbiru..sharinginfoz sgt rajin..sejuk hatiii..kancilbiru pun rajin..lalalala..

ayukhairy said...

TAHNIAH AMI, teruskan usaha ami ^_^

azzey said...

amirah: insyaallah makin ramai nanti follow blog amirah.....:)

velasrizal said...

dia mmg suka terjah blog org lain..


Diskaun Tol Deepavali 2010