Friday, August 27, 2010

Sahur Pagi Ini

Ye, pagi tadi kitorang bangun sahur.

Awal jugak, dalam pukul 4.30 am.

tengok tivi sat, ada citer Halimah Jongang The Series yang ntah ke berapa puluh kali..

Kejut mr husben, taktau nak masak apa.

Ada udang, ada sotong, ada ikan bilis, sardin, telur masin ngan telur.

Tapi mr husben sakit kaki -- kena gout..

Abis tu..semuanya tak boleh makan..kalau tidak lagi melarat, kena pegi klinik

Ok...fine...taktau la nak masak yang lain...
-
-
akhirnya makan MEGI..!! sekian



3 comments:

ayu said...

ami, kenyang ke makan maggie je ni...huhu...

amirah said...

hihi..ayu..amie dh trmenung tdi sebab sume benda jali tkleh makan..gout nya teruk sgt..abis tu taktau nk masak lauk apa..takut mkn sket je terus jadi lagi..smlm kena E.L sbb dia kena gout, ahmad selsema batuk..

Lady of Leisure said...

sekali sekala makan megi best gak kan hehe