Friday, July 23, 2010

Kris Dayanti Cium Suami Orang..

Alahai, Indonesia sekarang ni gempar betul..dah la tengah hot tak habis-habis lagi dengan cerita Ariel Peterpan yang memang hangit tak hengat, sekarang pulak hangat dengan kisah si janda malatop Kris Dayanti.

Tanpa segan silu Kris Dayanti dan kekasihnya Raul Lemos berkucupan di depan media ketika adakan sidang akhbar..Raul Lemos ketika ini masih belum disahkan bercerai dengan isterinya..camno tu??





Majlis Ulama Indonesia pun rasanya tak lena tidur mengenangkan kisah artis-artis Indonesia ni. Tambah lagi mereka ni selalunya dijadikan idola dan kesayangan remaja-remaja di Indonesia, bahkan juga negara lain. 

Dan sekarang tengah hot pulak kisah video bogel Agnes Monica. Walaupun dinafikan bahawa orang dalam video tu Agnes Monica, tapi saya rasa mesti sekarang ni orang-orang yang berminat dah berebut-rebut nak download video tu..ermmm...

Ermm..agaknya macamna perasaan ahli keluarga dan anak-anak Kris Dayanti ni..

Dunia oh dunia...

9 comments:

ayu said...

erkkkk...terkedu seketika..

Sharinginfoz said...

macam2 kan apa nak jadi

amirah said...

manusia skrg ni byk yg sakit "jiwa" tanpa disedari kan..adoii..takot gue dong..ahaks

fiza said...

Memang selamber. KD ni islam ker? Hhhmmmm...artis indon ni mcm² hal.

amirah said...

aah...islam..bila tang kawin nak lak ikut islam nikah cerai bagai..tapi tang lain nan adoo...

dulu suka gak dia ni..tapi la ni makin teruk le plak jaditnya..muka pun dah sgt2 plastik...tapi Raul ni kaya giler..dlm paper kata sebelum cerai ngan Anang, anak dia bgtau KD ada skandal dgn Raul ni..ish ish ish..anak-anak kecil taktau menipu kan..

Huzn said...

eee...jijik tgk...kalau hensem x pe jugak..
tu la indonesia...umat islam ramai saja...kalau p masjid dia kat sana...org pompuan selamber je masuk mesjid ngan pakai skirt pendek nampak spender...gila ape..

ASaDa RyutaRo said...

mak aih.. terang-terang ni. takde tangkap2 ke?

mama zharfan said...

mcm2 hal dunia artis
salam ziarah dari nottingham UK

amirah said...

roho, dasat kan kat sana agama dh campur2la..kan mmng boleh kawin campur agama..

asada ryutado : nak tgkap pon rasanya buang karen je la klo org cenggini..

mama zharfan : ye, mmng mcm2 cerita diorng ni..agaknya sebab kalo tkde cerita sensasi, duit kureng..terima kasih sbb visit blog yg tk seberapa ni.. : ),