Wednesday, June 23, 2010

WELCOME TO THE NEW WORLD, MUHAMMAD SHAKIL!!


Iye, ini anak buah saya yang terbaru....

(amboi tengok anak teruna saya tu...menjeling semacam jer...)


Kakak saya dengan 3 orang heronya dan anak daranya ntah ke mana...dan suami saya yg sempat nak menyelit..hehe..

(anak teruna saya pulak sempat nak berlayar...)


Muhammad Shakil Mohamed Sophian anak ke 4 kakak ke 8 saya..akhirnya kakak saya ni pecahkan rekod family sebab setakat ni takde sorang pun adik beradik saya yang ada anak lebih daripada 3 orang..




Muhammad Shakil, Mak Su doakan Shakil membesar sihat, taat pada Allah, mama dan papa serta jadi orang yang berbudi pada agama, bangsa dan keluarga..

seindah namamu...



6 comments:

ayu said...

comeynya anak buah ami..

Anamarza said...

amie bila plak nak tambah sorang lagi?

amirah said...

hahaha...takleh dulu..sorang pun dah "rasa" kurus (perasaan je..hahaha)..kalo ramai takde lemak langsung nanti..huhuhu

Huzn said...

amiiiiiii...
adik kah ini??pelik plak bile adik bradik ami x de anak lebih dari pat org...padehal adik bradik ami sdri seblas org...kan???

amirah said...

ruhulll...hang ke tu??wa wa wa..blog hang sume pasal makanan kan..syoknye jadik housewife..

amirah said...

aah ler ruhul...sume sket je..tapi ni bukan adik le..adik lom kawen lagik..hari2 suh mak doa dpt jodoh..hahaha ..(kalo dia baca mati aku kena sumpah..)..ni de yg keje kat australia dolu tu