Wednesday, October 15, 2014

Teringin nak makan...




Kelihatan beraksi dalam gambar adalah semangkuk kecik Shark Fin soup sedap (sebab free)


Teringin pulak anak tekak ni nak makan makanan Cina...
Adui..cik RAJIN tolonglah rasuk sket badan ni...
Ai nak makan ni banyak2...huwaaa
Tengok resepi cam senang..kacang aje...macam senang la tapi kannn...
karang kalau buat tak sedap pulak karang...
ada jugakla yang kena paksa makan banyak-banyak sambil muka masam..hehehe

14 comments:

faraherda.razalan said...

Awak, pegi jelah mkn kt restoran cina muslim tp tulah...mhl sket. Nak msk ms preggy ni mg bercinta sket.

Qaseh Vee said...

buat sendiri takut tak menjadi . lbh baik mkn jer kat restoran ...

aTieYusof Family said...

Makan ja Mira selagi mahu makan tu.. hehe.. time mengandung teringin terus carik.. :)

Kakzakie said...

Kakak selalu makan tapi tak pernah lagi buat sendiri Amie. Ala... mengidam ni bukan nak makan banyak pun.. Cari ajelah restoran sekejap nanti dah dapat lega tau...

aTieYusof Family said...

Salam singgah petang Khamis.:)

Fiza Rahman said...

Sedap ker babe. Tak pernah makan ☺

LYAfrina said...

hihi,...selera ibu mgndung..
sedap ke? mmg x pnh makan..

Hana Syed said...

ramai kata sedap tapi belum nak teringin lagi

aTieYusof Family said...

Morning! salam Jumaat :)

Kakzakie said...

Dah dapat belum Amie?
Kakak rasa en abe Amie mesti dah bawa menikmatinya kan...

Yg lebih makan tu rasanya hero dan heroin dua itu agaknya:)

- said...

uiii sedap tu... moon dapat merasa pon setiap kali company dinner je laa... hehe

lizz said...

waa bestnyer saya tak pernah try lagi makan sup gini...

lizz said...

waa bestnyer saya tak pernah try lagi makan sup gini...

adianiez AIDA said...

aida peminat chinese food!
memang sedap...
kat melaka xde byk kedai makan chinese muslim :(