Friday, June 27, 2014

Selamat berpuasa...



Lahaiii...lamanya saya tak update entri terbaru.

Hari ni dah masuk hari ke 69 arwah emak kembali ke rahmatullah.

Sekejapppp je masa berlalu.

Dah nak masuk Ramadhan lagi..

Rindu sedih masih bertamu dalam hati.

Selamat berpuasa kepada semua sahabat blog saya...

Mohon diberkati sepanjang bulan Ramadhan..

Dapat beribadat sepenuhnya...

Dapat khatam Al Quran paling kurang sekali.

Sedekah yang mana termampu..

Jangan puasa yang yok ye...

nanti kita share2 menu resepi bukak pose ye!

14 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat berpuasa Amirah dan salam ramadan al mubarak :)

Fiza Rahman said...

Salam ramadhan & selamat berpuasa noks ☺

Tihara said...

Selamat berpuasa mira
al fatihah buat arwah mak kita
mak akak dah 8 bulan pergi
tapi rasa macam baru semalam jer berlaku

faraherda.razalan said...

Tak terbayang berpuasa tanpa org yg paling kita syg. Tak nak pk2 lg.

Bab share menu buka tu yg best. Heheheheh....

Kakzakie said...

Amie... selamat berpuasa juga dari kakak. Hero dah belajar puasa ke?

Moga ibadah diterima Allah. Amiiinn

Dayana Bahar said...

Selamat berpuasa. Lama xmenjenguk ke sini. Takziah ye. Baru tahu je

Cho Zila said...

kita samakan kehilangan insan yang istimewa ramadhan ini.. moga kita kuatkan...
selamat berpuasa .. semoga ibadah kita diterima olehNya....

aTieYusof Family said...

Salam Ramadhan Mira..
moga segala amalan kita di terima di bulan yg penuh keberkatan ini..amin! :)

LYAfrina said...

salam ramdhan dear.
semoga sentas dlm kaan sihat ye

BUNDA a.k.a KN said...

Salam Ramadhan Al Mubarak...

aTieYusof Family said...

Salam singgah Mira..pekabar ?? :)

aTieYusof Family said...

Salam Ramadhan ke 19 :)

aTieYusof Family said...

Salam Ramadhan ke -20 :)

LYAfrina said...

snggah sini ;-)