Wednesday, July 25, 2012

....!!


Takde idea.

Takde perkara menarik berlaku.

Kerja banyak tak siap lagi.

Artikel untuk majalah firma pun belum siap.

Puasa kali ini mencabar.

Lemah dan ketar lutut den.

Nyaris pitam kat PaRam.

Nasib baik boleh control, kata dalam hati laju-laju banyak kali.

"Jangan buat malu company, nanti ada blogger upload gambar!"


Psttt...Menu apa hari ini?

33 comments:

LYAfrina said...

alahai ..knp ni dear.??
apa2 pon take care ye.. jgn stress2...

salam ramadhan

a.samad jaafar said...

iskkk..jangan tensen2.. bolan pose bolan tenang2... ke.. ahmad nak dpt adik lg nih?

Hanis MY said...

busynya akakkk... apapun take care ye...

Anamarza said...

amie kalau tak larat minta suami je belikan... jgn paksa diri ...

Ardini Humaira said...

take care tau... huhu risaunya kalau terpitam

Kak yon said...

jangan sampai terpitam..nnti batal pose..hehe

kucingorengemok said...

ahahaa... blogger adalah satu spisis yang patut ditakuti! hang in there, 3 minggu lagi :)

amirah said...

lya : tktau nape puasa kali ni lemah...agaknya x ckup vitamin

amirah said...

yob mad : oittt...soklan tak mengagakkk...adik ahmad pun kecikkk lg..hahaa

amirah said...

hanis : aah, bulan ni busy la hanis. stressss jadiknya

amirah said...

kak ana : tu la, patutnya amie suruh dia je pergi tp mula2 tu rasa ok je, pas duduk dlm orang ramai2 tu mula la rasa mcm nak blackout

amirah said...

dini : huhuhu...memangggg risau sgt. aritu baru nampak sorang kakak tu pitam kat param

amirah said...

kak yon : hehehe...tula, tak pepasal nanti dpt minum free air tembikai bazar

amirah said...

KOG : hang innn...hehehe...mmng tersgt takut tergelemer nanti..

Kakzakie said...

Mujur tak pitam Amie. Kalau tak memang pasti ada blogger jadikan N3 wanita pitam di bazar ramadhan.

fiza said...

Ko stress ke nok sampai nak pitam nih. Take care dear.

L said...

hehe.. semoga dipermudahkan kerja akak..=) aminn..

anif abdullah| AA said...

maybe bulan puasa ni.mood kurang eh? huhu

Kazman / Sue said...

biasanya pada awal2x bulan puasa kena penyesuaian diri kan....

yg penting jangan sampai pitam yee...

wahida said...

kenapa ko tak pitam je nok, kalau tak sure ko glemer nok...ekekek...

Eliss Mie said...

ingat nak buat sup kaki ayam, sekali hubby ckp nak beli nasi minyak gulai ayam. ok, tu pun cukup hari ni :) dan popia goreng.

Sharinginfoz said...

jangan tension2 ya, sabar

eelobor said...

hahahaha...maksudnya blogger ada dimana2 lah yer?

Kancilbiru said...

relaks2...tak sahur ke sampai nak pitam ni..doa banyak2 moga Allah bagi kemudahan nak puasa :)

Eliss Mie said...

nanti email alamat yer, nk kirim kad raya :)

elissmie [a] gmail [dot] com

ct rahani said...

alahai ciannya.. take care ye sis.. poser nih cocer panas betul.. x larat nk ke param klu org ramai sgt.. malas nk bersesak.. klu sy pegi pun awal sket.. klu dh kuar lambat dr opis mmg malas la nk singgah..

Azian Elias said...

kenapa darling.. serius tu.. sampai ketar lutut..

sabar yeee...

Cik Nor said...

oo amie, betul tu, sana sini blogger standby ngan cite sensasi,
relek2..

Qhaifa Nur said...

bisalah bulan posa ni...

GreenJade said...

sis dah ok..kurang gula gamaknye sis..

hari ni buat nasi ulam utara dikahwinkan dgn pajeri nanas..hehe

Kakzakie said...

Tepek je muka anak dara comel dgn abang dia Amie. Kakak asyik klik N3 yg lepas kalau teringin nak tengok..

Tihara said...

bulan pose mmg meletihkan..mmg penuh ujian..nak tingkat kesabaran kita kan..insya Allah..take care :)

ros_reeza said...

salam kenal :)

nape samapi nak pitam ni?.. banyakkan rehat ye..