Monday, October 11, 2010

istimewa oktober 2010

tarikh yang cantik 10.10.10 dah pun lepas..semalam hari kami sekeluarga berlalu tanpa sebarang perkara istimewa. Cuma bawak Ahmad pergi Pantai Tanjung Bidara.

Pagi tadi dalam kete ke tempat kerja, sempat dengar radio. Seorang pendengar radio tu hantar sms pasal fakta menarik bulan Oktober..

mungkin ada yang dah tau sebelum ni, tapi saje je nak berkongsi,...

memang betul kan, bulan ni ada 5 kali hari Jumaat, 5 kali hari Sabtu dan 5 kali hari Ahad.

Sebelum ni macam tak perasan pun sebab bulan ni bulan busy.

Dan 5 kali setiap Jumaat, Sabtu dan Ahad ni cuma akan terjadi dalam masa 823 tahun sekali..Menakjubkan kan?

5 comments:

Lady of Leisure said...

maknanya sekali seumur hidup lah ni yer.. wah menakjubkan gitu hehe

CT said...

subhanallah...kuasa Allah kan...:)..jom jd follower akk...hi3

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

oh begitu ye..
mmg menakjubkan. tak perasan langsung selama ni. tq.

ayu said...

amat bermakna

amirah said...

istimewa kan bulan Oktober ni..