Friday, July 02, 2010

Badi Sehati Berdansa ~ ~ Siapa Mangsa Seterusnya??Jeng..Jeng..Jeng..

Dalam  Utusan Malaysia paper arini ada citer pasal peserta Sehati Berdansa yang ke sekian nya baru je mewar-warkan dia dah bercerai dengan suaminya..misteri nusantara sungguhla apa la penyebabnya yang ramai peserta program ni yang bercerai??

KUALA LUMPUR 1 Julai - Peserta Sehati Berdansa (SB), Sabrina Ali Dad Khan, 30, dan pasangannya Mohamad Shahrin Abdul Halim, 38, menjadi pasangan keenam yang menyertai rancangan ini bercerai.

Sebelum ini, peserta SB terbitan Astro yang lain, Asheed Def Gab C dan pasangannya, Sharifah Noor Shima; Atilia - Ariff Johan Abdul Aziz; Dira - Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd Shahid; Radhi OAG - Shazlin Sharif dan Anne Ngasri - Abdul Wafi Hassan turut melalui proses penceraian.

Masa mula2 program ni diperkenalkan, dengar2 ramai artis nak ambik bahagian sebab dapat mengeratkan hubungan la kata dorang..(ke sebab hadiah??wallahualam..)..tapi end up dgn ramai yang bercerai berai..

Tapi kalo tengok diari program ni ..mcm2 gaya peserta2 yang bertekak sama sendiri..i betul u tak betul..nape u pusing mcm tu? mcam2 la yang tak sepatutnya keluar kat TV..aii..penerbit biasakla, yg tu la yg best nya pon...
Yang sedihnya, mestila anak2 jadi mangsa. Tambah2 lagi kalau artis, selebriti, kalau anak dah bersekolah, sah2 le asik kena tempias gusip2 mak bapak dorang..ish..tak dapek nak membayangkan susahnya nak menebalkan muka dan tadah telinga nak terima semua tu...Paling susah menahan pedih lara hati...ish ish ish.. Mcm Anne Ngasri tu..siannyeee dia..


2 comments:

Huzn said...

institusi rumahtangga la ni mmg tersangat rapuh la mie...baik artis mau pun org biasa.sama je aku rasa.takut jugak...ye la skrg bahagia...hepi...tp utk masa2 akan dtg belum tentu...andai panjang umur...byk lg nak kena tempuh.tambah pulak life zaman dulu jauuuuuuuuuuuuuuuh sgt beza dgn life skrg...cabaran pun tak sama macam dulu.pengaruh negatif kat luar tu sangat2 la byk...kalau 'dalam' ni tak kuat...hidup jauh dgn Allah...ibadat sekadar ibarat amalan ritual tanpa roh...macam2 bole jadi...hurmmmm.

amirah said...

betul la ruhul..skrg ni bahagia..esok lusa?nauzubillah la kan..betul tu kita kena betulkan ibadat kita pada Allah..insyaallah Allah akan tolong kita dlm apa benda yg kita buat