Friday, July 30, 2010

Usaha untuk Buat Frozen Stok EBM untuk bulan Ramadhan...

Aha..!! dah dekat nak Ramadhan kan..

Saya tgh berusaha keras..ye...sangat keras untuk membuat stok EBM untuk Ahmad kot2 la dalam bulan Ramadhan nanti tak de daya kan...

Tak byk pun collection frozen EBM saya...tambah2 lagi saya tak sihat dan takboleh nak nyusukan last week..dah guna dah frozen EBM saya..nak pulun dalam hujung minggu ni takleh la plak sebab ada family day kat Port Dickson..(ahaha..motif nak bagitau nak gi jenjalan...)..

Syukur Ahmad dah makan, so, takdela minum banyak sangat. Bolehla buat stok yang mana ada lebih2 tu..Cuma sekarang ni kuat merengek waktu malam. Taktau kenapa. Bila bagi takdela minum lama pun..tapi kerap sangat merengeknya...ermmm..

Pengeluaran hasil tenusu..ahaks..saya sekrang ni pun takdela banyak, tapi bersyukurla berapa yang ada yang dapat, masih boleh buat stok lagi.

Kakak saya sekrang pun saya dah promote BF. Supaya dia BF kan anak dia yang baru 3 bulan. Tapi niat dia tak bagus. Ada ke semata2 nak jimat..cess..sepatutnya untuk kebaikan anak dan diri kita jugak..
Doakan saya berjaya kumpul stok selagi daya ni..chaiyok..chaiyok..

Minggu ni ofis saya ada family day di Tiara Beach Resorts Port Dickson. So, kami sekeluarga akan ke sana bergumbira dan berkenalan dengan staff dari branch KL. Nanti saya update pasal family day saya ni..

Ayoo..!! baju dinner esok malam temanya hitam merah..saya tak pernah ada baju warna merah..hehe..sebab tak berani nak pakai..ni satu hal le plak nak kena cari beli. Nasib la tak buat tema Hawaii ke..naya ahkak...

4 comments:

Sharinginfoz said...

lama tak pi pd......

Mana Satu Tudung Pilihan Anda?

Lady of Leisure said...

bestnya nak gi pd...
:) enjoyy..

ayukhairy said...

Wah, patut ar keluar shopping mlm ni. Ada family day rupanye. Best tu, layan je la:-)

JMR said...

kena usaha lebih lg tu kot..hehehe